در دنیایی که مردم دیگر به تبلیغات سنتی توجه نمیکنند، چگونه میتوانید از دیگران متمایز شوید و به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید؟ یا چگونه محصول یا خدمات خود را خاص و جذاب کنید تا توجه مخاطب را جلب نمایید؟
بازاریابی امروز دیگر فقط درباره تبلیغات و بودجههای سنگین نیست. بلکه نیازمند ذهنی خلاق و تحلیلی است که مدام تحلیل، بررسی و بهینهسازی را جدی میگیرد. با مطالعه کتابهای این بخش، با انواع مختلف مشتریان در بازار آشنا شده و دیدی وسیعتر و عمیقتر نسبت به بازاریابی پیدا میکنید.
اگر شما نیز جزو افرادی هستید که تبلیغاتتان موثر واقع نمیشود، یا کارآفرین، بازاریاب و مدیر کسبوکار هستید، مطالعه کتابهای این بخش را به شما پیشنهاد میکنیم.
کتابهای بازاریابی و فروش را بخوانید تا بدانید چگونه شرکتهای برتری مانند دراپباکس و اینستاگرام به جایگاه فعلی خود رسیدند، یا چگونه با رعایت اصول اخلاقی محصولاتی بسازید که مردم به آنها معتاد شوند!
کتابهایی مانند «هر برند یک قصه است» نوشته دونالد میلر، راهنمای عملی برای بازاریابی موثر شرکت یا محصول شماست. این کتاب نشان میدهد چگونه یک داستان قوی میتواند برند شما را در ذهن مشتری ماندگار کند. اگر کسبوکاری دارید، حتماً این کتاب را مطالعه کنید. یا کتاب مشهور «گاو بنفش» اثر ست گادین بیان میکند که در دنیایی پر از محصولات و خدمات مشابه، تنها آنهایی که «متمایز» هستند میتوانند نظر مردم را جلب کنند. مثل یک گاو بنفش وسط گلهای از گاوهای قهوهای.
فراموش نکنید که در دنیای امروز، حتی بهترین ایدهها بدون بازاریابی میمیرند. پس هر چه زودتر شروع به خواندن خلاصه کتابهای بازاریابی و فروش کنید.
ما در این بخش، خلاصه برترین کتابهای بازاریابی و فروش را برای شما فراهم کردهایم که میتوانید کاملاً رایگان از خواندن آنها لذت ببرید.