درباره نیر ایال …
کتاب قلاب (2014) از طریق داستانها و مطالعات علمی توضیح میدهد که چرا ما در زندگی روزمره به برخی محصولات خاص عادت میکنیم. این کتاب در مورد اینکه چگونه شرکتها میتوانند محصولات خود را عادتساز کنند (البته با رعایت کامل مسائل اخلاقی) توصیههای دقیقی ارائه میدهد.
کتاب مدیریت توجه به یکی از رایج ترین مشکلات زندگی مدرن میپردازد. بسیاری از افراد معتقدند فناوری دوران معاصر عامل اصلی حواس پرتیهای ما است. با این حال، نیر ایال ادعا میکند که هرچند تلفنهای هوشمند و اپلیکیشنها ممکن است مانع کار معنادارتر شوند، اما دلیل اصلی این مشکل نیستند. پس علت چیست؟ در این کتاب، نیر ایال یک چارچوب چهار قسمتی قابل اجرا ارائه میدهد که نحوه عملکرد واقعی حواسپرتی و کارهایی که میتوانید برای غلبه بر آن انجام دهید را توضیح میدهد.