مقالات اکوتوپیا

آیکون وکتور بلاگ
در این مقاله با اثر ایکیا آشنا می‌شویم و این که چگونه مشتریان به محصولاتی که در آن نقش داشته‌اند ارزش بیشتری می‌دهند …
این مقاله درباره اثر هذلولی و سوگیری چسبیدن به نقد و رها کردن نسیه و نحوه استفاده از آن در کسب و کار …
این مقاله درباره پدیده روانشناختی اثر دانینگ کروگر یا همان توهم دانایی و چگونگی غلبه بر آن است و شامل …
این مقاله در این باره است که چگونه از سوگیری شناختی «اثر قافیه به‌مثابه دلیل» در آموزش، بازاریابی و متقاعدسازی …
اثر فریب‌گر یا طعمه یک سوگیری شناختی است که باعث می‌شود مشتریان در هنگام خرید، گزینه‌های گران‌تر را …
این مقاله درباره داستان تاریخی اثر کبری و تجربیات مشابه در دیگر کشورها است و این که چگونه راه حل‌های ساده‌انگارانه …
اثر گالاتئا یک پدیده روانشناختی است که به باورها و انتظارات افراد از توانایی های خودشان …
در این مقاله، درباره علل و پیامدهای اثر مالکیت و راهکارهای مقابله با آن صحبت می کنیم …
در این مقاله به بررسی دلیل جذابیت چرندیات و اشتباهات دیگران برای ذهن انسان می‌پردازیم …
آیا شما هم فکر می‌کنید اگر چند بار پشت‌سرهم برنده شوید، حتماً دفعه بعدی هم برنده خواهید بود؟ این تفکر ناشی از مغالطه‌ای به‌نام دست داغ است که …
این مقاله درباره این سوگیری شناختی است که مغز انسان بیشتر به آخرین اطلاعات دریافتی تکیه می‌کند و …
در این مقاله به یک سوگیری شناختی به نام اثر حقیقت واهی می پردازیم که باعث می‌شود اطلاعات نادرست با تکرار، باورپذیر شوند و چگونگی …
لوگوی اکوتوپیا کامل