جلد کتاب تجارت در قرن 21

کتاب تجارت در قرن ۲۱

با بازاریابی شبکه‌ای، از هرج و مرج عصر حاضر نهایت استفاده را ببرید

نویسنده:
رابرت کیوساکی، جان فلمینگ و کیم کیوساکی
(Robert T. Kiyosaki, John Fleming & Kim Kiyosaki)
14 نفر در حال مطالعه این کتاب هستند.

این کتاب (۲۰۱۰) در مورد قدرت بازاریابی شبکه‌ای است که راجع به نحوه ایجاد ثروت شخصی از طریق بازاریابی شبکه‌ای صحبت می‌کند و بر کنار گذاشتن مشاغل سنتی و رفتن به سمت مدل‌های کسب‌وکار خلاقانه و فردمحور تاکید دارد. همچنین راهکارهایی در مورد نحوه استفاده از شبکه‌سازی و فروش مستقیم به عنوان ابزاری برای موفقیت مالی و رشد شخصی ارائه می‌دهد.

رابرت کیوساکی در زمینه مالی شخصی و کارآفرینی تخصص دارد. او با کتاب پرفروش خود به نام “پدر پولدار، پدر فقیر” که در مورد سواد مالی و استقلال مالی از طریق سرمایه‌گذاری و مالکیت کسب‌وکار است، به شهرت رسید. کیوساکی چندین کتاب موفق دیگر از جمله “راهنمای سرمایه‌گذاری پدر پولدار” را نیز تألیف کرده است.

جان فلمینگ یک معمار و متخصص فروش و بازاریابی شبکه‌ای است. او یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای را تاسیس و به عنوان مدیر اجرایی در شرکت‌های مختلف از جمله Avon Products Inc. فعالیت داشته است. او نویسنده کتاب “یک دوره” است.

کیم کیوساکی، همسر رابرت کیوساکی، به دلیل کتاب “زن ثروتمند” خود که بر سواد مالی زنان تأکید دارد، مشهور شده است. او برای استقلال مالی و سرمایه‌گذاری زنان فعالیت می‌کند. او همچنین یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت The Rich Dad Company است.

خلاصه کتاب تجارت در قرن ۲۱

حاوی 4 ایده کلیدی
The Business Of The 21st Century
Unlock Financial Freedom and Turn Chaos Into Your Advantage
ایده‌های کلیدی کتاب
مقدمه

مقدمه‌ای بر کتاب تجارت در قرن 21

با بازاریابی شبکه‌ای، امور مالی خود را متحول کنید.

اگر آزادی مالی یک پرنده بود، بیشتر ما از دور به آن خیره می‌شدیم. اما با بازاریابی شبکه‌ای، می‌توانید این پرنده را از نزدیک لمس کنید. با این مدل از کسب‌وکار، می‌توانید رفاه واقعی را احساس کنید.

هدف از بازاریابی شبکه‌ای، توانمندسازی افراد عادی برای در دست گرفتن کنترل سرنوشت مالی خود است. اما این روش چطور کار می‌کند و شامل چه چیزهایی است؟ در این کتاب، به طور دقیق روش ساختن یک کسب‌وکار براساس بازاریابی شبکه‌ای را بررسی خواهیم کرد. شما در این کتاب متوجه می‌شوید که چرا این مدل آماده است تا نابرابری اقتصادی را برطرف کرده و امید را در سراسر جهان زنده کند. همچنین هشت دارایی قدرتمند را که می‌توانید از طریق بازاریابی شبکه‌ای برای ساختن یک زندگی آزاد و رضایت‌بخش به دست بیاورید، کشف خواهیم کرد.

اگر آماده هستید تا تفکر مرسوم را کنار بگذارید و آزادی مالی خود را به دست بیاورید، همراه ما باشید. با نقشه گنج فقط یک قدم فاصله دارید.

ایده کلیدی 1

1شما باید کسب‌وکار خود را داشته باشید

ضمیمه کتاب چهارراه پولسازی

برای موفقیت مالی، درک مفهوم چهار مربع درآمد ضروری است. افراد در این مربع‌ها ذهنیت و ارزش‌های متفاوتی دارند. بیایید با مربعی شروع کنیم که بیشتر افراد آن را می‌شناسند. مربع E برای کارمندان. در این مربع، افراد به دنبال امنیت شغلی هستند. برای آن‌ها بیمه و مزایای یک شغل در اولویت است. این مربع، جایی است که بسیاری از افراد سفر شغلی خود را از آن شروع می‌کنند و بسیاری از مردم برای همیشه در همانجا باقی می‌مانند.

اما برخی از افراد به مربع S وارد می‌شوند. مربعی برای خوداشتغالی و کسب‌وکارهای کوچک. این‌ها افراد مستقلی هستند که به کار خود می‌بالند. آن‌ها برای داشتن آزادی بیشتر به مربع S می‌آیند. با این حال، این آزادی اغلب با یک تله خطرناک همراه است. آن‌ها در کسب‌وکاری که ایجاد می‌کنند گرفتار می‌شوند و قادر به گسترش کار خود نیستند.

مربع صاحبان کسب‌وکاریا مربع B جایی است که تغییر شروع می‌شود. در اینجا، افراد کسب‌وکارهای بزرگی می‌سازند. مشاغلی که فقط به کار یک‌نفر متکی نیست. نکته کلیدی برای ساخت چنین کسب‌وکاری استفاده از یک تیم قوی است. افراد در مربع B بر ایجاد ثروت از طریق خدمت رساندن به عموم تمرکز می‌کنند.

سپس به مربع I برای سرمایه‌گذاران می‌رسیم. جایی که درآمد از طریق سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود که به معنای کسب درآمد بدون کار است. این مربع، قلمروی آزادی مالی است.

بسیاری از ما با این تصور بزرگ شده‌ایم که موفقیت از یک شغل خوب، مثل پزشک یا وکالت، ناشی می‌شود. این تصور شما را در مربع‌های E و S قرار می‌دهد. اما باورهای عصر صنعتی، مانند استخدام مادام‌العمر در یک شرکت‌، حقوق بازنشستگی دولتی و خرید مداوم سهام و اوراق قرضه دیگر مثل قبل موثر نیستند. دیگر سخت‌کوشی در یک حرفه بلیت طلایی برای ثروتمند شدن نیست. به اطراف خود نگاه کنید. مثال‌های زیادی از افرادی وجود دارد که شب و روز کار می‌کنند اما وضعیت مالی خوبی ندارند.

مربع‌های E و S برای رسیدن به ثروت کافی نیستند. موفقیت واقعی در دنیای امروز به اقدامات دیگری بستگی دارد. باید آینده مالی خود را کنترل کنید. باید از مربع‌های E و S به مربع‌های B و I بروید. این سفر به چیزی بیشتر از یک تغییر شغل ساده نیاز دارد؛ این کار نیازمند یک تغییر اساسی در ذهنیت شما است. این سفر در مورد حرکت از جستجو برای امنیت شغلی به ایجاد فرصت‌هایی جدید، از یک شرکت‌کننده منفعل در بازار کار به فردی فعال در آینده مالی خود است. کارآفرینان این روحیه را در خود پرورش می‌دهند و با شجاعت و انگیزه زیاد به پیش می‌روند.

اما وارد شدن به مربع B کار ساده‌ای نیست. سپرده‌گذاری سنتی هم می‌توانند پرریسک و خطرناک باشند، با نرخ شکست بالا و دوره‌های طولانی بدون سود. یک مسیر قابل دسترسی‌تر به سمت موفقیت، ایجاد درآمد غیرفعال است. یعنی جریان ثابت درآمد از دارایی‌ها یا سرمایه‌گذاری‌هایی که نیاز به کارکردن ندارند. این نوع درآمد، جوهره آزادی مالی است. یک مسیر دستیابی به این ظرفیت، با حداقل هزینه‌ راه‌اندازی و کار نیمه‌وقت، بازاریابی شبکه‌ای است. بیایید نگاهی دقیق به آنچه این مدل کسب‌وکار بیندازیم.

ایده کلیدی 2

2چرا بازاریابی شبکه‌ای؟

برای مشاهده این بخش از محتوا لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایده کلیدی 3

3هشت دارایی که می‌توانید از طریق بازاریابی شبکه‌ای به دست بیاورید

برای مشاهده این بخش از محتوا لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایده کلیدی 4

4شروع بازاریابی شبکه‌ای

برای مشاهده این بخش از محتوا لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
خلاصه نهایی

پیام کلیدی کتاب

برای مشاهده این بخش از محتوا لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظرات و دیدگاه‌های شما
2 دیدگاه

2 پاسخ

  1. به نظر من کاش چندین مثال در زمینه بازاریابی شبکه ای که در ایران فعالیت دارند ذکر میشد

  2. لازم است هرچند وقت یکبار کتاب‌هایی را که خوانده‌ای دوباره بخوانی که این خلاصه خواندن در وقت و زمان تأثیر گذار است. باتشکر از کتابخانه اکوتوپیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کتاب‌های مشابه
اثر نسیم نیکلاس طالب
اثر کال نیوپورت
اثر دیوید فوربس
اثر یووال نوح هراری
لوگوی اکوتوپیا کامل