درباره دنیل پینک …
کتاب انگیزه (2009) نشان میدهد که بسیاری از سازمانها هنوز از رویکرد «چماق و هویج» پیروی کرده و از انگیزههای بیرونی برای ایجاد انگیزه در افراد استفاده میکنند. این کتاب توضیح میدهد که چرا این ایده بدی است و راهحل موثرتری را معرفی میکند: جرقهزنی در تعامل با توجه به روانشناسی انگیزه درونی.
کتاب «قدرت پشیمانی» در نقد جهانبینی “بدون پشیمانی” نوشته شده است. نویسنده با بهرهگیری از مطالعات روانشناسی، روشهایی عملی برای استفاده از پشیمانی و بهرهگیری از اشتباهات گذشته برای شکل دادن به آینده بهتر را به اشتراک میگذارد.
کتاب مثل یک انسان بفروش، توضیح میدهد که چگونه فروش به بخش مهمی از زندگی همه ما تبدیل شده است. این کتاب ما را با ابزارها و تکنیکهایی اخلاقی و انسانی آشنا میکند که در متقاعد کردن دیگران به مراتب موثرتر از حقهها و فریبهای مرسوم هستند.
این کتاب برای چه افرادی مناسب است؟